Thema beroepen in klas Aarde

Beste ouders/verzorgers,

Volgende week start ons thema “Beroepen”, een thema dat hoort bij de Kinderboekenweek. We hebben deze week met de kinderen gesproken over dit thema en waar hun interesses liggen. De dokter/kraamhulp, dierenverzorger en muzikant, kwamen naar voren en daar willen ze graag meer over weten.

Nu zijn we op zoek naar ouders of wellicht een opa, oma, een ander familielid of bekende die hier de kinderen wat meer over kan vertellen in de kring. Is dit toevallig uw beroep of kent u iemand, dan horen wij dit graag! Dan zouden we deze graag een keer tussen 20 september en 15 oktober willen uitnodigen bij ons in de klas. Ook materialen die met een van deze beroepen te maken hebben mogen de kinderen mee naar school nemen. Graag voorzien van naam.

Mocht u zelf een interessant beroep hebben waar u iets over wil vertellen in de klas, dan horen wij dit ook graag!

Met vriendelijke groet,

Miranda en Laura